Today's moment become Tomorrow's memory ; Appreciate what u have
A secret , A place , A simple girl , writing all about her ; Smile or Tears

Pages

Wednesday, December 5, 2012

Im back

回到我久违的部落


真的空了好久
回到这里
突然不懂要写些什么好


一转眼就12月
这个年就快结束了


原本
我打算删了这个部落
重开个新的
我干了
不过
旧的删不下手
反而删了新的
原来我不舍得
这部落陪我共度了多少个年头丫
怎么说丢就丢呢





















`14102012
today is like a long dream`im awake`he is away```


.

No comments: