Today's moment become Tomorrow's memory ; Appreciate what u have
A secret , A place , A simple girl , writing all about her ; Smile or Tears

Pages

Friday, November 11, 2011

11.11.11光棍日

千年一日的日子
我过得很开心
=D

物质上
我得到了我想要的
嘿嘿


在最后那几分钟
我家的臭男人
虽然就几封信息
但还是很开心
hoho


臭男人
你讲过的话要算数啊
我会记下来
记在脑海
忘不了 擦不去
没有得反悔哦
hoho








心甘情愿做你最后一个女人
=)
.

No comments: