Today's moment become Tomorrow's memory ; Appreciate what u have
A secret , A place , A simple girl , writing all about her ; Smile or Tears

Pages

Thursday, July 8, 2010

refresh~

miss了两天
最近真的忙透

星期二
放学回家就赶着出去wet
因为顺请客
哈哈
sushi king吃了200++
爽咯
哈哈
我吃了蛮多
因为超饿的说xD
之后唱k
跟我们的才乖
提早庆生
因为大佬要回了
真羡慕他们
见面>.<
我也要老公酱子帮我庆生>.<
不求多
我只想见老公
一眼都好

昨天又留到5点了
koko咯
讨厌
不过蛮好玩啦
我们做CPR
哈哈
假人赚到了
因为我去亲他
哈哈xD
虽然是恐怖了点=.=

今天
回到家就立刻睡觉
补回我之前的不足
三天不够睡
累死我了
下午
我睡饱饱
hoho
满足^^
功课?
管他=.=

今天8号了
跟老公在一起
已经4个月了
现在11点
老公还没放工>.<
想他涅
担心死我了啦

最近心情
一直都不是很好
我不知道
我到底想干嘛
我让自己很烦
自己烦死自己

二姐跟我说
才乖很可爱
哈哈
当然的啦
刚从补习回来
我已经爱上才乖xD
今天才乖坐我旁边
我笑到半死
因为她真的有够力可爱的
哈哈
现在才发现
原来......................(secret)
xD
哈哈
才乖一定心思思了的

那个bird gal
在学校一直叫我们
speak in eng=.=
自己还不是all Mandarin
haiz
应酬你下下咯xD
ya
we nid to speak
to practice
to improve our eng
like wat teacher said
practice is vry important
tis all happened coz of today
upper6 get their MUET result today
many of them get band 3
MUET is not easy
heard from someone
then?
start nervous
worry too
im not greedy
band 3 is enough for me
ofcoz band 4 is better
haha
but
my broken eng
m i hv the qualification to get band3?
i cnt imagine it
although we nid to be confident
can i...?
erm.......
maybe i nid to
believe myself
i can do it !!
smile always
always smile
=)

saw u when the flashback start
m i going to hate someone?
memory hv take my breath away
repeating the pain
hurt too
it is enough!!!
wats kind of thinking!
go away from me!

finaly yee renew her blog
no ply
no relax
hw can?!
if like tat u better kill me=.=
休息是为了要走更长远的路
din heard be4 arh=.=
so...
let's party~baby~!
haha
xD

stop here...
i nid to fight
wit my pp
n eko
maths too
assignment
nearly 12am now=.=
i m ready to get scold from my dear
xD

No comments: