Today's moment become Tomorrow's memory ; Appreciate what u have
A secret , A place , A simple girl , writing all about her ; Smile or Tears

Pages

Tuesday, June 29, 2010

今天~~(╯﹏╰)b

老公很可爱
昨天警告我
不要再给他看到
我跟其他男生的合照
不然他会吃醋
哈哈
所以涅
对不起了
我的brother
xD

自从老公做工后
感觉
我们的感情越来越好
虽然
信息少了
这不代表我们的感情将冲淡
所以
不要打我老公的主意xD
哈哈
今天一样很米丝老公
感觉老公最近对我
越来越温柔了
哈哈xD
时间会过得很快
下一站
老公,
我等你~

早上bird gal很迟来载我
所以我有很多时间
让我慢慢摸
换了个发型
什么嘛
前面看还不是一样
只是后面多一层而已嘛
不好意思咯
ah pong今天发娇
哈哈xD
明天有时间的话
再来过xD

finaly
2day
our muet teacher
enter the class
we wait her ad 1 month++=.=
1stly let me intro something bout her
tat i oni knw 2day when i 1st time c her
erm...
a female xD
a young teacher[20++ i think]
a malay teacher
a beatiful teacher
a nice teacher
a kind teacher too
i think xD
speak well in eng
[tis is ofcoz=.=abo hw to becom our muet teacher]
a cute teacher
she force us to buy book
she force us to speak in eng
on the 1st day she came in
wakaka
but seem alomst teacher do like tat=.=
started feel some stress
facing my eng
broken + pasar eng xD
n i like to use rojak language too xD
sometime reli cnt control myself to anti the rojak=.=
it ad become a habit in my talk
n the short form too>.<
haiz...
well
i will try my best
haha
confidence is vry important
i hv tat^^v

好了
英文结束
abo teng要complaint了xD
今天
daya问我
做么look so moody
没有唱歌
呃。。。
因为我在想念老公
怎么说涅
ya~
i miss my dear~xD

我好像写了好多个今天=.=

明天
上课后要留下来koko
到5点
wat the hell!!
还要补习的涅!
老师有没有想过我们的
我们也是人
也是肉做的
算了
不想浪费力气
为这些白痴人物生气

好了
跟老公讲电话时间到~
掰掰
xD

No comments: